افزایش فروش با کاتالوگ دیجیتال

Picture of درخواست مشاوره

درخواست مشاوره

مشاوره رایگان با متخصصین داچه

Picture of خرید اقساطی

خرید اقساطی

کاتالوگ کاملا قسطی

Picture of تماس تلفنی مستقیم

تماس تلفنی مستقیم

تماس مستقیم و فوری

Picture of گفتگوی آنلاین

گفتگوی آنلاین

مشاوره رایگان با متخصصین داچه

افزایش فروش با کاتالوگ دیجیتال

همه‌ ی کسب و کارها برای کسب درآمد، افزایش فروش و یا ارائه ی خدمات نیاز به تبلیغات و بازاریابی دیجیتال دارند. به منظور افزایش فروش و تبلیغات برای برندینگ می توان از ابزارهای مختلفی بهره گرفت. با توجه به راه های مختلف تبلیغات تشخیص این که کدام ابزار به بهبود و افزایش فروش کمک می‌کند دیگر سخت نیست.

روش‌ های سنتی نظیر چاپ کاتالوگ، تبلیغات بنری و… هنوز هم مرسوم هستند. برای تبلیغات و ارائه‌ی اطلاعات محصولات و خدمات و افزایش فروش بهترین انتخاب کاتالوگ دیجیتال هوشمند است. مهم ترین هدف از تهیه کاتالوگ چاپی یا الکترونیکی و دیجیتال، افزایش فروش است. افزایش فروش با کاتالوگ دیجیتال به دلیل این که محدودیتی در ارسال آن وجود ندارد قطعا یک ابزار فروش قوی می باشد.
اگر می خواهید افزایش فروش بیشتری داشته باشد با خانه کاتالوگ دیجیتال داچه همراه باشید.

روش های افزایش فروش با کاتالوگ دیجیتال

همانطور که گفتیم کاتالوگ ها چه به صورت فیزیکی یا دیجیتالی، با هدف افزایش فروش و ارائه خدمات بهتر آماده سازی و اجرا می شوند. افزایش فروش با کاتالوگ الکترونیکی علاوه بر صرفه اقتصادی، جامعه هدف بزرگتری را برای ارائه خدمات و برندینگ در بر می گیرد. در این بین راهکارهایی وجود دارد که افزایش فروش با کاتالوگ دیجیتال را محسوس تر می کند.

در عصر دیجیتال امروزی، طراحی کاتالوگ دیجیتال به منظور تبلیغات، معرفی محصولات و خدمات، افزایش گستره‌ی مخاطبان و مشتریان، ارتباط موثرتر با مخاطبان، کاهش هزینه‌ ها و… از اهمیت بالایی برخوردار است.

از مهم‌ترین تاثیرات کاتالوگ دیجیتال و هوشمند، امکان استفاده از آن‌ در انواع دیجیتال مارکتینگ ها می باشد. علاوه بر این، طراحی کاتالوگ دیجیتال دوستدار محیط زیست است و به حفظ آن کمک بسزایی می‌ کند.

کاتالوگ دیجیتال چه به صورت فایل pdf اسمارت کاتالوگ و چه به صورت لینک‌ محور، می‌تواند منجر به بهبود پرزنت مشتریان و بازاریابی کسب و کارها گردد. علت اصلی آن امکانات بسیار گسترده‌ای است که در اختیار کاربران قرار می‌دهد. انتقال حس بهتر و اطلاعات بیشتر با کاتالوگ دیجیتال به مشتریان کمک می کند تا آسان تر خرید خود را انجام دهند. کاتالوگ دیجیتال بسیار مؤثرتر از کاتالوگ سنتی و چاپی می‌تواند موجب تقویت بازاریابی کسب و کارها شود.

کاربرد کاتالوگ دیجیتال هوشمند

کاربردهای کاتالوگ دیجیتال مانند کاتالوگ‌ های سنتی و چاپی، برای ارائه‌ ی اطلاعات و خدمات، قیمت‌ ها، محصولات و… است. با این تفاوت که کاتالوگ دیجیتال در بستر اینترنت می باشد و با جدیدترین تکنولوژی‌ ها ارائه می‌ شود. علاوه بر مزایای فوق معایب کاتالوگ چاپی نظیر محدودیت چاپ، هزینه ی بالای چاپ، مصرف کاغذ، عدم امکان ویراستاری و عدم امکان آپدیت محصولات و… را ندارد.
رسانه تبلیغاتی کاتالوگ دیجیتال ترکیبی از طراحی گرافیکی و برنامه‌نویسی‌هایی است که قابل اجرا بر روی انواع تبلت‌ها، موبایل‌ها، کامپیوتر ها را دارد. افزایش فروش با کاتالوگ دیجیتال به دلیل نامحدود بودن راه های ارسال و اجرای آن اتفاق می افتد.

اهمیت حضور در دنیای دیجیتال مارکتینگ

پیشرفت تکنولوژی و تاثیر آن در زندگی افراد جامعه برای همگان واضح و مشخص است. در سر تا سر جهان، بیزینس‌ ها برای دیده شدن، نیاز دارند تا علاوه برا تبلیغات سنتی در فضای دیجیتال و آنلاین نیز حضور و دیجیتال مارکتینگ داشته باشند. اکنون اکثر خرید ها به دلیل دسترسی آسان تر، صرفه جویی در زمان و دوری از مشغله بیشتر به صورت آنلاین انجام می‌ شود.

امروزه، بیشترین کاربران فضای مجازی در شبکه‌ های پر طرفداری مانند اینستاگرام، فیس بوک، تلگرام، واتساپ، لینکدین و … حضور فعال دارند. کاربران فضای مجازی روزانه چندین ساعت از زمان خود را صرف حضور در این فضا ها می‌ کنند. حضور بیزینس‌ ها در دنیای دیجیتال باعث افزایش گستره‌ی مخاطبان، تاثیرگذاری روی آن ها و در نتیجه افزایش فروش محصولات و یا ارائه خدمات یک برند را در پی خواهد داشت.
شما می‌توانید نمونه‌ طراحی کاتالوگ دیجیتال هوشمند خانه کاتالوگ دیجیتال داچه را از اینجا مشاهده کنید.

افزایش فروش با کاتالوگ دیجیتال داچه
افزایش فروش با کاتالوگ دیجیتال داچه

افزایش فروش با کاتالوگ دیجیتال

با در اختیار داشتن کاتالوگ دیجیتال امکانات بسیار گسترده و متنوعی را برای برند خود ارائه و آن را در اختیار مخاطبانتان قرار دهید. تجربه ثابت کرده است بازاریابی از طریق کاتالوگ دیجیتال نسبت به کاتالوگ چاپی موفق‌ تر انجام می‌ شود.

کاتالوگ دیجیتال با داشتن امکاناتی نظیر پخش فیلم، انیمیشن، پادکست های صوتی، محتوای متنی، فرم درخواست، تصاویر 3 بعدی، لینک به وبسایت، فضای مجازی، شماره تلفن و … می‌تواند ارتباط موثرتری را با مخاطب برقرار کند. نتیجه‌ ی ارتباط موثر اعتماد بیشتر و در نتیجه افزایش فروش محصولات و ارائه خدمات بهتر را به همراه دارد.

فرقی ندارد که محصولات و خدمات شما دیجیتالی یا غیر دیجیتالی باشند در هر صورت، استفاده ابزار آنلاین کاتالوگ دیجیتال هدفمند تر و تاثیرگذارتر از کاتالوگ کاغذی و چاپی است.

شما می‌توانید لینک کاتالوگ دیجیتال هوشمند خود را از طریق شبکه‌ های اجتماعی، پیامک، ایمیل، تگ nfc و QR code و … برای گستره‌ی وسیعی از مشتریان به صورت نامحدود ارسال نمایید.

با طراحی کاتالوگ دیجیتال از هزینه‌ های گزاف چاپ، نشر، حمل و نقل و پخش جلوگیری می‌شود. از سوی دیگر کاهش هزینه‌ ها به دلیل قیمت مناسب کاتالوگ دیجیتال داچه برای کسب و کار ها باعث افزایش سود و درآمد آن می‌ شود.
طبق تحقیقات انجمن بازاریابی جهانی، استفاده از کاتالوگ‌ های دیجیتال و هوشمند، به مراتب تاثیری بهتری نسبت به تبلیغات سنتی در خرید افراد از برندها دارد.

نکات کلیدی برای افزایش فروش با کاتالوگ دیجیتال

نکات زیر به افزایش فروش از طریق کاتالوگ دیجیتال کمک می‌ کند.

  • توجه به محتوای کاتالوگ دیجیتال

ذهنیت و دیدگاه مخاطب از شرکتتان، توسط کاتالوگ دیجیتال شما شکل می‌ گیرد. بنابراین نسبت به طراحی ظاهری و محتوای آن حساس باشید. استفاده از تصاویر با کیفیت محصولات و خدمات، محتوا و متن جذاب و توجه به جزئیات بسیار تاثیرگذار است.

  • دامنه‌ ی اطلاع رسانی تبلیغات را گسترده‌ تر کنید.

یکی از مهم‌ترین مزایای استفاده از کاتالوگ دیجیتال عدم محدودیت در تیراژ و ارسال آن است. بنابراین از انواع روش‌های اطلاع رسانی و تبلیغات کمک بگیرید.
بهره گیری از لوکیشن، آدرس ایمیل، پیامک، لینک در شبکه های اجتماعی و وب سایت برای اطلاع رسانی هدفمند، یکی از راه‌ های موثر در تبلیغات است.

  • راه‌ های ارسال متنوع کاتالوگ دیجیتال

تبلیغ از طریق کد USSD یا QR code، تگ nfc بر روی تابلوهای تبلیغات محیطی، هدایای تبلیغاتی و… تاثیر گذار است. سعی کنید مشتریان و مخاطبان را از طریق تمام راه‌ های ارسال کاتالوگ دیجیتال مطلع کنید.

  • استراتژی فروش داشته باشید.

برای دستیابی به هدف فروش، استراتژی فروش نیاز است. استراتژی فروش نحوه پیروزی کسب‌ و کار در رقابت و افزایش مشتریان را در پی دارد. استراتژی فروش نباید به صورت یکپارچه باشد، زیرا مشتریان متفاوت هستند و باید تکنیک‌ های فروش متفاوتی را نسبت به سلیقه و نیاز مشتریان تهیه کنید. یک نمونه از این استراتژی‌ ها که طبق بررسی‌ در کاتالوگ دیجیتال وجود فرم درخواست و یا خرید مستقیم محصولات از درگاه های بانکی است که امکان ایجاد آن در کاتالوگ دیجیتال نسل جدید داچه امکان پذیر است.

مزایای استفاده از کاتالوگ دیجیتال

کاتالوگ دیجیتال علاوه بر کاهش هزینه‌های چاپ و بهره‌مندی ابزارهای متنوع رسانه از امکانات دیگری نیز برخوردار است. یکی از این امکانات قابلیت اشتراک‌ گذاری در شبکه‌ های اجتماعی و وبسایت‌ مشتری به صورت کاملا رایگان است. داچه کاتالوگ دیجیتال مشتریان خود را به صورت کاملا رایگان روی سایت وبسایت آن ها قرار می دهد. با کاتالوگ دیجیتال، نگرانی هزینه‌ ی بالای تعداد صفحات و تیراژ چاپ کاتالوگ های سنتی و چاپی از بین می‌رود. همچنین نیاز به محل نگهداری، هزینه ی حمل و نقل و خرابی را در پی ندارد.

از دیگر مزایای استفاده از کاتالوگ دیجیتال می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • امکان گزارش گیری از تحلیل رفتار مخاطب
  • امکان جستجو در صفحات
  • فهرست هوشمند
  • فرم درخواست
  • امکان خرید از طریق درگاه بانکی
  • امکان ایجاد لینک داخلی به سایت، شبکه اجتماعی و تلفن
  • امکان ساخت کاتالوگ دیجیتال یک ساعته (ویژه داچه)

تنوع کاتالوگ دیجیتال در داچه این امکان را به شما می دهد تا نسبت به بودجه خود صاحب کاتالوگ دیجیتال شوید.

مقالات مرتبط

مقالات دیگر در زمینه کاتالوگ دیجیتال

خانه کاتالوگ دیجیتال داچه طراح کاتالوگ هوشمند دیجیتال در ایران
نقش کاتالوگ دیجیتال در دنیای دیجیتال مارکتینگ
کاتالوگ آنلاین

"*" indicates required fields

در صورت تمایل توضیحات بیشتر را در اینجا وارد کنید