توجه! قیمت ها تنها تا تاریخ ۲۹ اسفند ماه معتبر می باشند و سال جدید قیمت ها افزایش خواهد داشت

فروش محصولات از طریق اینترنت

روش های فروش محصولات در اینترنت| بازاریابی دیجیتال

درخواست مشاوره

درخواست مشاوره

مشاوره رایگان با متخصصین داچه

خرید اقساطی

خرید اقساطی

کاتالوگ کاملا قسطی

تماس تلفنی مستقیم

تماس تلفنی مستقیم

تماس مستقیم و فوری

گفتگوی آنلاین

گفتگوی آنلاین

مشاوره رایگان با متخصصین داچه

هر بازاریابی که با ابزار های دیجیتال انجام شود، بخشی از بازاریابی دیجیتالی است.

فروش محصولات از طریق اینترنت راه های متفاوتی دارد که هر یک از این راه ها با مزایا و معایبی همراه است که در ادامه به آن می پردازیم.
فروش آنلاین محصول در اینترنت یکی از روش‌ هایی است که کاربر می‌تواند راحت و بدون دردسر به کالا مورد نظرش برسد.

دیجیتال مارکتینگ با تسلط بر مجموعه‌ ای از ابزارها و تکنیک‌ها نظیر سئو و ایمیل مارکتینگ، استراتژی تولید محتوا و سوشیال مدیا به کسب و کارها برای فروش محصولات از طریق اینترنت کمک می کند.

فروش محصولات از طریق اینترنت در ابتدا می تواند کمی سخت و دلهره آور باشد اما اگر بر پایه ابزار دیجیتال مارکتینگ حرکت کنیم متوجه می‌شویم که چقدر راحتی کار می شویم. ابزار و روش‌ های فروش محصول در دنیای دیجیتال را بلد باشید، به راحتی می‌توانید از طریق بازاریابی دیجیتال کسب درآمد کنید.

داچه در این مقاله تمام روش‌ های فروش محصولات در دنیای اینترنت را به شما معرفی می کند. همچنین به شما مشاوره می دهد که کدام راه برای فروش محصولات شما نتیجه بهتری را در پی دارد.

فروش محصولات در دنیای دیجیتال مارکتینگ
فروش محصولات در دنیای دیجیتال مارکتینگ

فروش محصولات از طریق اینترنت

با تغییر شرایط و سبک زندگی مردم نوع خرید مشتریان هم دچار تغییراتی شده است. دیگر دوره ی که خرید تنها به صورت حضوری صورت می گرفت تمام شده است. حالا مشتریان ابزار قدرتمندی به نام اینترنت در اختیار دارند که به وسیله آن می‌ توانند بیشتر مایحتاج خود را تهیه کنند. فضای وب به کسب و کار ها کمک می کند تا در آن رشد کرده و محصولات خود را از طریق های مختلف در آن به فروش برسانند.

شما باید بسته به شرایط خودتان یک یا چند روش را برای فروش اینترنتی محصولات تان انتخاب کنید. در ادامه راه‌ های فروش محصول را به شما معرفی می‌ کنیم.

چگونه محصولاتم را بفروشم؟

هر محصولی به دو صورت فیزیکی و مجازی به فروش می رسد. این دو روش فروش مزایا و معایب خاص خود را دارند و نحوه فروش محصولات هم در آن‌ها متفاوت است. اولین چالش در مسیر راه‌ اندازی فروشگاه فیزیکی، هزینه بالای کرایه مغازه و تبلیغ برای آن می باشد. هزینه‌ های مختلفی نظیر طراحی دکوراسیون و ویترین، قفسه‌ بندی، قبض‌ های ماهانه و تابلو دارد.

اگر سرمایه زیادی برای راه‌ اندازی مغازه ندارید، یک دیگر از راه های فروش محصولات همکاری با فروشگاه های دیگر می باشد. این روش هزینه‌ های تاسیس مغازه را ندارد اما پیدا کردن فروشگاهی که حاضر باشد محصول شما را بخرد کار راحتی نیست. ممکن است با این روش سود شما کاهش یابد.

فروش محصولات از طریق اینترنت بدون وب سایت!!!!

  • صفحه ساز لندینگ

فروش با سایت اینترنتی نگهداری، تولید محتوا و بهینه سازی آن کار ساده ای نیست و نیازمند دانش می باشد. همچنین حضور در شبکه های مجازی برای فروش نیازمند فعالیت مستمر می باشد که در بیشتر مواقع نیاز به ادمین دارد.

بدون سایت هم می‌ توان فروش اینترنتی داشت و در دنیای دیجیتال مارکتینگ فعالیت نمود. تنها ابزاری که نیاز دارید، یک صفحه برای معرفی محصولات است که ساخت آن به دانش فنی نیاز ندارد. برخی از کسب و کار ها برای دیدن شدن در فضای وب از کمپین ها و تبلیغات دیجیتالی استفاده می کنند. سرویس‌ های لندینگ‌ ساز مانند سایت لندین به شما کمک می کند تا صفحه ی مورد نظر خود را بسازید و با تبلیغات اینترنتی در سایت های مختلف مانند یکتانت مشتریان را به صفحه هدف ساخته شده هدایت کنید.

  • کاتالوگ دیجیتال

با تهیه ی هر یک از کاتالوگ های دیجیتال داچه از هاست و دامنه رایگان بهرمند شوید. در صورتی که وب سایت نداشته باشید داچه برای شما با نام برند تجاری تان دامنه و هاست رایگان تهیه می کند. شما با انتشار لینک کاتالوگ هوشمند خود به مشتریان خود آن ها را به صفحه ی کاتالوگ خود دعوت می کنید و با ترافیک ایجاد شده در صفحه دامنه شما بدون نیاز به بهینه سازی و سئو رشد می کند.

در حقیقت با کاتالوگ دیجیتال هم برند خود را تبلیغ می کنید هم محصولات خود را به صورت کامل ارائه می دهید. هیچ یک از روش های فروش محصولات از طریق اینترنت این ویژگی را ندارد. برای روشن شدن این موضوع می توان گفت وب سایت ها خود برای دیده شدن نیاز به تبلیغات دارند در حالی که کاتالوگ دیجیتال خود یک ابزار تبلیغاتی است.

با توجه به این که فضای مجازی رو به‌ رشد است و کاربران زیادی بیشتر زمان خود را به آن اختصاص می دهند در ساخت کاتالوگ آنلاین تردید نکنید. تبلیغات و استراتژی های بازاریابی در فضای مجازی هم باید در بین رقبا حرفی برای گفتن داشته باشد کاتالوگ دیجیتال به معرفی برند و فروش محصولات شما از طریق اینترنت کمک بسیاری می کند.

فروش محصولات در اینترنت با کاتالوگ دیجیتال

بازاریابی با کاتالوگ دیجیتال یکی از روش های نوین بازاریابی دیجیتالی می باشد. صاحبان نوآور کسب و کار ها از کاتالوگ دیجیتال برای مطرح شدن برند خود در بسترهای دیجیتال استفاده می‌ کنند. بهره‌ مندی از کاتالوگ مارکتینگ با توجه به تحت وب بودن و امکان مشاوره و خرید مستقیم می تواند سبب فروش محصولات شما از طریق اینترنت شود. کاتالوگ دیجیتال هوشمند شما را از راه اندازی سایت و صرفه هزینه محافظت می کند.

این یعنی شما علاوه بر رفع نیاز حضور در دنیای وب می توانید محصولات خود را از طریق اینترنت تنها با داشتن کاتالوگ دیجیتال به فروش برسانید یا خدمات خود را از طریق کاتالوگ هوشمند ارائه دهید.
کاتالوگ هوشمند دیجیتال منطبق بر معیار های دیجیتال مارکتینگ طراحی و تولید می شود.
هدف این کاتالوگ ارتباط عمیق بین برند شما و مشتریان شما می باشد.
کاتالوگ دیجیتال و هوشمند علاوه بر قابلیت استفاده از تصاویر، امکان استفاده از ویدئو، موشن، انیمیشن، پادکست صوتی و… را دارد. این نوع کاتالوگ‌ ها محدودیتی در تعداد صفحات و راه های ارسال ندارند.

فروش محصولات در اینترنت
فروش محصولات در اینترنت

فروش محصولات در اینترنت از طریق سایت فروشگاهی

سایت فروشگاهی یکی از روش‌های فروش اینترنتی محصولات است. بعد محصولات خود را داخل آن قرار دهید و به راحتی بفروشید. برای طراحی و ساخت سایت فروشگاهی چندین روش وجود دارد. سرویس‌ های فروشگاه ساز زیادی وجود دارد که هدف این سرویس‌ ها امکان ساخت سایت برای همه افراد است. با سرویس های فروشگاه ساز هر فردی به تنهایی و بدون نیاز به دانش فنی می تواند سایت خودش را بسازد. ساخت فروشگاه اینترنتی هم مستلزم سئو هوشمند می باشد که کاری مداوم و زمان بر است.

فروش محصول از طریق شبکه‌ های اجتماعی

تعدادی زیادی از مردم که مشتریان شما هم جز آن‌ ها هستند، از شبکه‌ های اجتماعی استفاده می‌ کنند. شبکه‌ های اجتماعی مانند اینستاگرام که در ایران محبوبیت زیادی دارند، یک فضای مناسب برای فروش محصول محسوب می شوند. با ساخت اکانت در شبکه های اجتماعی اینستاگرام، لینکدین و… می توانید کالاهای خود را به فروش برسانید. خیلی‌ از طریق کسب و کار ها با فروش محصولات در اینستاگرام توانستند به درآمد بالایی برسند. شبکه‌ های اجتماعی پتانسیل بسیار بالایی برای کسب و کارها دارند. البته حضور در شبکه های اجتماعی هم نیاز به تولید محتوا به صورت مستمر دارد. شما می توانید با تهیه ی کاتالوگ دیجیتال داچه لینک صفحات مجازی خود را در کاتالوگ ثبت نمایید تا موجب رشد و دیده شدن شبکه های اجتماعی کسب و کارتان نیز شوید.

فروش کالا در مارکت پلیس‌ ها

به فروشگاه‌ های اینترنتی که خودشان محصولی برای عرضه ندارند مارکت پلیس می گویند. فروشگاه های مارکت پلیس چندین تامین کننده دارند که محصولات آن‌ ها را داخل سایت نمایش می دهند و می‌ فروشند.

هر کسب و کاری که محصولاتی برای فروش دارد می‌تواند آن را داخل مارکت پلیس‌ ها قرار دهد و بفروشد. مارکت پلیس درصدی از قیمت محصول را به عنوان کارمزد خود دریافت می‌ کند. دیجی کالا پربازدید ترین مارکت پلیس ایرانی است که در آن چند هزار فروشنده محصولات خود را به فروش می رسانند. شما هم می‌توانید محصولات خود را از طریق دیجی کالا، ایمالز و ترب به فروش برسانید و از این راه به درآمد برسید. بزرگ‌ ترین عیب فروش در مارکت پلیس‌ ها پرداخت کارمزد به ازای فروش محصول می باشد.

فروش محصولات از طریق اینترنت باید به برندسازی شما کمک کند. کاتالوگ دیجیتال محصولی کامل برای برند سازی و افزایش فروش شما در دنیای دیجیتال مارکتینگ می باشد. با یک بار هزینه معقولانه به صورت حرفه ای در دنیای دیجیتال مارکتینگ حضور یابید.

مقالات مرتبط

مقالات دیگر در زمینه کاتالوگ دیجیتال

خانه کاتالوگ دیجیتال داچه طراح کاتالوگ هوشمند دیجیتال در ایران
نقش کاتالوگ دیجیتال در دنیای دیجیتال مارکتینگ
کاتالوگ آنلاین

"*" indicates required fields

در صورت تمایل توضیحات بیشتر را در اینجا وارد کنید