انچه در این مقاله می خوانید
- 1 کاتالوگ یک دفترچه کاملی است که به معرفی محصولات یا خدماتی که یک شرکت به مشتریان خود ارائه می دهد، می پردازد. کاتالوگ یکی از ابزار های تبلیغات است.
- 2 کاتالوگ چیست؟
- 3 بررسی تفاوت های کاتالوگ چاپی، دیجیتال و اسمارت
- 4 مزایای مجله دیجیتال نسبت به نمونه ی چاپی
- 5 افزایش فروش تضمینی
- 6 ویژگی ها و هزینه ی نمونه مجله چاپی، دیجیتالی و اسمارت کاتالوگ
کاتالوگ یک دفترچه کاملی است که به معرفی محصولات یا خدماتی که یک شرکت به مشتریان خود ارائه می دهد، می پردازد. کاتالوگ یکی از ابزار های تبلیغات است.
این محصول چه به صورت چاپی چه دیجیتالی به منظور ایجاد رابطه عمیق بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان تولید می شوند. هر چه طراحی کاتالوگ بهتر باشد، مصرف کننده تصمیم راحت تری برای انتخاب کالا می کند. طراحی کاتالوگ نقش بسزایی در انتخاب و خرید مشتریان دارد.
از خصوصیات مهم کاتالوگ معرفی کامل خدمات و محصولات برای بهتر دیده شدن در کسب و کار ها می باشد.
کاتالوگ دیجیتال هوشمند نسل جدید داچه
کاتالوگ در حقیقت یک راهنمای جامع برای محصولات و ارائه خدمات می باشد. در کاتالوگ تمامی محصولات و خدمات موجود به شکلی سازمان دهی شده و هدف دار به مشتری نشان داده می شود.
کاتالوگ چیست؟
کاتالوگ ها در واقع راهنمای محصولات می باشند. به طور کلی یک نوع کاتالوگ چاپی و چندین نوع کاتالوگ هوشمند و دیجیتال وجود دارد.
اطلاعاتی که در کاتالوگ های چاپی درج می شوند شامل عکس های محصولات، توضیح در مورد چگونگی مصرف و تولید و قیمت آن ها می باشد. این اطلاعات اغلب برای مصرف کنندگان یا مشتریان و یا نمایندگی های فروش می باشد.
در عصر کنونی که تبلیغات دیجیتالی و گستردگی موتور های جستجو فراوانی پیدا کرده اند. کسب و کار ها برای دیده شدن در این فضا می توانند از کاتالوگ دیجیتال هوشمند یا اسمارت کاتالوگ استفاده نمایند.
دنیای چاپ و دیجیتال مدت ها ست که روبروی یکدیگر به عنوان رقیب قرار گرفته اند و برای کسب رتبه برتر در استراتژی های بازاریابی در صنایع مختلف رقابت می کنند. کاتالوگ دیجیتال با مزیت های مختلف نسبت به کاتالوگ چاپی سهم خود را از بازار به دست آورده است. با این حال، رقابت کاتالوگ چاپی، کاتالوگ دیجیتال و اسمارت کاتالوگ هنوز ادامه دارد. شما می توانید برای دریافت مشاوره های لازم با خانه کاتالوگ داچه در ارتباط باشید و هزینه طراحی کاتالوگ دیجیتال را جویا شوید.
بررسی تفاوت های کاتالوگ چاپی، دیجیتال و اسمارت
تیم حرفه ای خانه کاتالوگ داچه با تجربه فعالیت حرفه ای در زمینه کاتالوگ دیجیتال مزایای کاتالوگ های دیجیتال، اسمارت کاتالوگ و اینکه چرا چاپ هنوز در دنیای آنلاین و دیجیتال جایگاهی دارد را بررسی کرده است تا به انتخاب رسانه مناسب برای تبلیغات محصولات شما کمک کند.
خیلی از کسب و کار ها برای تبلیغات هنوز در دنیای سنتی چاپ بنر، بروشور، کاتالوگ چاپی و… فعالیت نمایند.
کاتالوگ های کاغذی یا چاپی با محدودیتهای بسیاری مواجه اند. بسیاری از کاتالوگ های چاپی از کیفیت لازم برخوردار نیستند و عدم ویراستاری بعد چاپ و هزینه بالای چاپ کاغذ تنها بخشی از مشکلات کاتالوگ چاپی می باشد.
کاتالوگ دیجیتال علاوه بر امکان ویراستاری، می توان به صورت نامحدود با ارسال لینک آن را به راحتی در اختیار مشتریان قرار دهید.
مزایای مجله دیجیتال نسبت به نمونه ی چاپی
کاتالوگ دیجیتال در مقایسه با نمونه چاپی بسیار ارزان تر است و گزینه ای اقتصادی محسوب میشود.
کاتالوگ دیجیتال در انتشار و ارسال لینک نامحدود است. به راحتی می توانید آن را از طریق پیامک، تگ nfc، اشتراک لینک در فضای مجازی، qr code و … برای مخاطبان خود ارسال کنید.
کاتالوگهای چاپی امکان این که تمامی اطلاعات را بر بگیرند ندارند. یکی از مزایای کاتالوگ دیجیتال کاتالوگ دیجیتال این است که با نظم و گرافیک حرفه ای میتواند تمامی محصولات و خدمات را در گیرد.
حجم عظیمی از اطلاعات با طراحی حرفه ای برای مخاطب جذاب تر و لذت بخش تر است.
افزایش بازار فروش با در دسترس قرار دادن نامحدود آن برای گستره ی بیشتری از افراد جامعه هدف
ارتباط موثر بین شرکت و مشتری با ایجاد لینک داخلی و خارجی، فرم درخواست و امکان خرید از طریق درگاه بانکی و…
افزایش فروش تضمینی
مشتریان جدیدترین و بهترین محصولات را میخواهند و راهکارهای جدید فروش همیشه برنده است. کاتالوگ آنلاین با امکان به روز رسانی ویرایش در لحظه، انتشار به صورت نامحدود، کاهش قیمت و… سبب افزایش مشاغل نوپا می شود. ارتباط برند با مصرف کننده یکی از موثرترین راه ها برای رقابتی ماندن در بازار امروزی است.
بررسی ها نشان داده که تنها 40 درصد از کاتالوگ های چاپی به دست مشتری واقعی می رسد. برای شرکت های که دائماً محصول جدید تولید می کنند، کاتالوگ چاپی قبل از رسیدن به مقصد قدیمی شود. اشتباه املایی یا چاپی و نیاز به چاپ مجدد هزینه نهایی را دو برابر می کند.
طبق تحقیقات انجام شده از هر 5 نفر، یک نفر به صورت ماهانه از طریق یک دستگاه تلفن همراه به صورت آنلاین محصولی را خریداری می کند. بازار دیجیتال تجربه خرید را تغییر داده است. شما می توانید هزینه طراحی کاتالوگ دیجیتال را از داچه بخواهید.
کاتالوگ دیجیتال در هر مکان و زمان از طریق وب سایت، پیامک، ایمیل، تگ nfc و… در دسترس است. امکان ردیابی آسان و تجزیه تحلیل از طریق گزارش گیری خودکار کاتالوگ دیجیتال موجود است.
تغییر به سمت تبلیغات دیجیتالی و بازاریابی دیجیتال باعث افت تبلیغات چاپی شد.
ویژگی ها و هزینه ی نمونه مجله چاپی، دیجیتالی و اسمارت کاتالوگ
در سال 1402 قیمت کاتالوگ چاپی 30 صفحه ای در تیراژ 1000 عددی به طور معمول 38 میلیون تومان می باشد.
کاتالوگ دیجیتال یک ساعته ارزان ترین و پرطرفدارترین محصول خانه کاتالوگ داچه می باشد. در این محصول فایل PDF یا اسمارت کاتالوگ به یک کاتالوگ دیجیتال تبدیل می شود. ویژگی این محصول لینک سازی داخلی و خارجی به سایت، تلفن و… می باشد. ساخت QRcode سفارشی کاتالوگ، نصب رایگان در سایت مشتری، هاست و دامنه اختصاصی رایگان از دیگر ویژگی های این محصول می باشد.
قیمت تبدیل کاتالوگ پی دی اف به کاتالوگ دیجیتال یک ساعته در داچه با تخفیف 40 درصدی تنها 000 ,900 تومان می باشد.
ساخت اسمارت کاتالوگ در خانه کاتالوگ داچه رایگان است. تنها شرط دریافت اسمارت کاتالوگ رایگان، تهیه ی کاتالوگ دیجیتال این مجموعه می باشد. در صورت طراحی توسط مشتری 30 % تخفیف در قیمت اعمال خواهد شد.
تفاوت کاتالوگ دیجیتال با کاتالوگ دیجیتال یک ساعته در طراحی اختصاصی آن توسط تیم داچه می باشد. قیمت کاتالوگ دیجیتال برای 32 صفحه در تیراژ نامحدود 5,450,000 تومان می باشد.
برای آگاهی از قیمت محصولات متنوع کاتالوگ دیجیتال نظیر کاتالوگ دیجیتال هوشمند نسل جدید، با داچه در ارتباط باشید.