توجه! قیمت ها تنها تا تاریخ ۲۹ اسفند ماه معتبر می باشند و سال جدید قیمت ها افزایش خواهد داشت

چگونه یک پرزنت عالی داشته باشیم

چگونه یک پرزنت عالی داشته باشیم ؟

درخواست مشاوره

درخواست مشاوره

مشاوره رایگان با متخصصین داچه

خرید اقساطی

خرید اقساطی

کاتالوگ کاملا قسطی

تماس تلفنی مستقیم

تماس تلفنی مستقیم

تماس مستقیم و فوری

گفتگوی آنلاین

گفتگوی آنلاین

مشاوره رایگان با متخصصین داچه

آیا تاکنون برای شما اتفاق افتاده که در هنگام خرید و بررسی کالا یا خدماتی تقریبا ناشناخته هیچ علاقه و رغبتی به خرید آن نداشته باشید؟ اما  فروشنده با کلامی زیبا و جذاب طوری تمامی ویژگی و مزایای محصول و خدمات را به شما نشان دهد که مجذوب آن شوید و محصول را بخرید ؟ البته امکان دارد برعکس این موضوع هم اتفاق بیفتد . مثلا شما برای خرید محصولی مصمم هستید اما بعد از اینکه فروشنده توضیحاتی درباره ی آن میدهد از خرید منصرف گردید. ما به شما می گوییم که چگونه یک پرزنت عالی داشته باشیم ؟

این دو فروشنده به دلیل تفاوت در توانایی و مهارت کاملا دو موقعیت مختلف را ایجاد کردند. فروشنده اول توانسته فروشی که احتمال 20 درصد داشت را به پول تبدیل کند ولی دومی  شانس بالای خود را از دست بدهد.

پرزنت چیست؟
پرزنت چیست؟

پرزنت چیست؟

 به یک نوع گفتگو که در آن با برنامه ایی منظم و مشخص ویژگی های یک  محصول یا خدمتی را کاملا دقیق معرفی کنید و هدف خود را ترغیب مشتری جهت خرید قرار دهید را، پرزنت می گویند.

یا به عبارت دیگر میتوان گفت پرزنت، معرفی و ارائه ویژگی و مزایا محصولات یا خدمات مرتبط با یک کسب و کار به صورت عالی است که به وسیله تکنیک های خاص و روش های ویژه ای انجام می گردد. 

 به دست آوردن موفقیت در پرزنت به مهارت و اطلاعات شخص پرزنتر برمیگردد.

برای داشتن یک پرزنت خوب و عالی باید با نگاه کلی و جذاب شروع به ارائه کنید و در آخر به جزئیات بپردازید . هر چقدر بتوانید ویژگی محصولات و خدمات خود را،به بهترین شکل به مخاطب انتقال دهید احتمال بیشتری در موفقیت پرزنت دارید.

مسئولیت های یک پرزنتر چیست؟
مسئولیت های یک پرزنتر چیست؟

پرزنتر و مسئولیت او:

پرزنتر  شخصی  است که بتواند با استفاده از توانایی ، تکنیک و فن بیان خود ویژگی محصولات را به خوبی به مشتری ارائه کند و میزان فروش را افزایش دهد. همچنین پاسخگوی سوالات مشتریان باشد و بتواند ابهامات آنهار را نسب به خدمات و محصولات برطرف کند.

یک پرزنتر خوب مسئول است که با توجه به پیشرفت تکنولوژی تکنیک ها و توانایی های خود را بروزرسانی کند. از دیگر ویژگی های یک پرزنتر میتوان به صبور بودن پشتکار فراوان داشتن هم اشاره کرد .

 

نکات دقیق و کلیدی یک پرزنت موفق و عالی:

1-اصلی ترین تکنیک و نکته ی پرزنت کردن استفاده از فن بیان است. بدیهی است فردی که دارای فن بیان قوی است، میتواند به صورت جذاب محصولات را معرفی کند و مشتریان را  مجذوب کند.شخصی که فن بیان قوی داشته باشد میتواند به راحتی حس اعتماد بین خود و مشتری ایجاد کند ،در نتیجه  طرف مقابل حس خوبی پیدا کرده و به همین منوال تاثیر گذاری عالی خواهد.

2-افراد درونگرا و خجالتی نمی توانند در این کار موقعیت دلخواهی را به دست آورند. پرزنتر باید از تعارفات و خجالت دوری کند.با توجه به جایگاه و سن طرف مقابل کمی شوخ طبعی هم می تواند تاثیر بسزایی در پرزنت کردن بگذارد.

3-از دیگر تکنیک های یک پرزنت خوب میتوان به شنوا بودن هم اشاره کرد .منظور از شنوا بودن یعنی نباید متکلم وحده بود.همچنین باید زمانی را برای صحبت کردن فرد مقابل اختصاص داد، تا بتواند سوالات و ابهامات خود را بیان کند.اگرچه با پاسخ دادن به سوالات ، ابهاماتی که در ذهن او بود برطرف شد یعنی به تکمیل شدن فروش که هدف اصلی پرزنت می باشد ،نزدیک شدید.

4- با انگیزه دادن به مشتری می توانید او را به خرید ترغیب کنید. برای مثال مواردی چون منحصر به فرد بودن ،جاه طلبی،رفاه،درجا نزدن در موقعیت فعلی و ترس چیزهایی هستند که یک پرزنتر می تواند از آن استفاده کند تا یک به فروش دست یابد.

5-پرزنتر ها و بازاریابان باید نگاه هوشمندانه داشته باشند و  از تکنولوژی های گوناگونی بهره ببرند.با توجه به پاندمی ویروس کرونا شرایط نویی برای همه به وجود آمد.خیلی از افراد از ملاقات های حضوری دوری کردند و پرزنتر هایی که به علم تکنولوژی مسلط بودن توانستند این بحران را بگذرانند. منظور این است که با به کارگیری شبکه های اجتماعی، ایمیل و …برای  پرزنت کردن مسیر جدیدی برای بازاریابان به وجود آمد.

یکی دیگر از ابزارهایی که برای معرفی کامل محصولات و خدمات در این شرایط می توان از آن استفاده کرد کاتالوگ دیجیتال است. کاتالوگ دیجیتال مزایا و قابلیت هایی دارد که کاملا می تواند کمبودها و ضعف هایی که در این شرایط به وجود آمده است را جبران کند.

کاتالوگ دیجیتال چه کمکی به پرزنترهای عالی شما می کند؟ :

پرزنتر ها نمیتوانند به خاطر ضیق وقت و توانایی محدود در بیان همه ی ویژگی های محصولات کاملا یک محصول یا خدمتی را معرفی کنند. اما یکی از مزایای که این کاتالوگ ها دارند این است که هیچ  محدودیتی ندارند.یعنی شما میتوانید محصول خود را با تمام امکانات و ویژگی هایی که دارد به مشتری معرفی کنید .

 کاتالوگ دیجیتال  علاوه بر جامع و کامل بودن امکان بروز رسانی هم دارد. یعنی اگر در  محصول تغییراتی به وجود آید یا خدماتی افزون بر خدمات قبلی، در کسب و کارتان اضافه شود، میتوانید به راحتی کاتالوگ را آپدیت کنید.

پرزنت عالی چیست؟
پرزنت عالی چیست؟

از دیگر مزایای این کاتالوگ ها میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نیاز به نصب برنامه ایی ندارد.
  • ریسپانسیو یا تحت وب بودن.
  • به راحتی بروزرسانی میشود.
  • به صورت آنلاین و آفلاین میتوان از آن استفاده کرد.
  • امکان تماس آسان و اتصال به اینستاگرام
  • به صورت مستقیم میتوانید فرایند فروش داشته باشید.
  • دارای فهرست هوشمند و موتور جستجو.
  •  در کاتالوگ دیجیتال از مواردی چون پادکست،موشن گرافی ،ویدیوهای مرتبط با کسب و کار,تصاویر سه بعدی و موشن گرافی استفاده می شود.

گروه کاتالوگ دیجیتال داچه به صورت تخصصی در این حیطه فعالیت میکند .تیم متخصص داچه این تضمین را به شما میدهد که با استفاده کاتالوگ های دیجیتال به راحتی می توانید  یک پرزنت عالی را تجربه کنید.همچنین با توجه به مزایای کاتالوگ دیجیتال ، برای مشتریان عزیزتان می توانید احساسات خوبی را در رابطه با محصولاتتان رقم بزنید . به طوری که به راحتی اعتمادشان را به دست آورید  و یک فروش موفق را محقق کنید.

مقالات مرتبط

مقالات دیگر در زمینه کاتالوگ دیجیتال

خانه کاتالوگ دیجیتال داچه طراح کاتالوگ هوشمند دیجیتال در ایران
نقش کاتالوگ دیجیتال در دنیای دیجیتال مارکتینگ
کاتالوگ آنلاین

"*" indicates required fields

در صورت تمایل توضیحات بیشتر را در اینجا وارد کنید