کاتالوگ دیجیتال ویژه نمایشگاه بین المللی

نوشته ای دیگر از داچه

کاتالوگ دیجیتال ویژه نمایشگاه بین المللی تهران

کاتالوگ دیجیتال ویژه نمایشگاه بین المللی

آیا می دانستید سهم شما از 40/000 بازدید کننده در نمایشگاه تهران تنها 1% است ؟ طبق آمار بدست آمده میانگین هزینه چاپ تبلیغات هر شرکت کننده در نمایشگاه بین المللی ، حدود 30  میلیون تومان برای 3 روز برگزاری ، در نظر گرفته می شود فقط و فقط برای چاپ  2000 نسخه کاتالوگ ، 2000 نسخه کارت ویزیت ، 1000 ساک دستی و… . 

توجه : این مقاله، مخصوص شما برگزارکنندگان نمایشگاه بین المللی تهران می باشد.

با توجه به آمار ارایه شده سهم شرکت کنندگان از این بازار چقدر بوده است ؟

حال مسئله اصلی اینجاست : چگونه پس از 3 روز حضور در نمایشگاه بین المللی ، بیشترین مشتری را برای خودمان بدست آوریم ؟

چگونه هزینه حداقل ۳۰ میلیون تومانی برگزاری نمایشگاه را دوباره به مجموعه برگردانیم ؟

چگونه بازدیدکنندگان را به غرفه خود بکشانیم ؟

از چه راهی ابزارهای تبلیغاتی را به مخاطبان هدف خود برسانیم ؟

چطور از ابزارهای تبلیغاتی خود بهترین بهره وری را داشته باشیم ؟

تخفیف ویژه نمایشگاه بین المللی
تخفیف ویژه نمایشگاه بین المللی

خوشبختانه برای تمامی مشکلات شما راه حلی همیشگی وجود دارد. بگذارید شما را با قدرتمندترین ابزار تبلیغاتی و بازاریابی دنیا آشنا کنم:  کاتالوگ دیجیتال 

 

قبل از شروع ، در زمان برگزاری و پس از برگزاری نمایشگاه مشتریانتان را بیابید .

 

کاتالوگ دیجیتال یکی از بهترین و موثر ترین روش های تبلیغاتی در محیط نمایشگاه بین المللی است . با توجه به امکانات و ویژگی های خاص این محصول، شما می توانید به بهترین شکل خدمات و محصولات خود را پرزنت نمایید. 

امکانات کاتالوگ دیجیتال

  1. معرفی شرکت و مجموعه
  2. معرفی محصولات و خدمات شرکت
  3. نمایش تیزرهای تبلیغاتی شرکت و محصولات
  4. صفحه اختصاصی فروشگاه اینترنتی در کاتالوگ با امکان پرداخت آنلاین
  5. تماس مستقیم ، چت آنلاین ، ارتباط مستقیم با تمامی شبکه های اجتماعی
  6. بازاریابی از طریق کاتالوگ دیجیتال 
  7. ارسال کاتالوگ به 10 روش سامورایی
  8. ساخت Qrcode ویژه نمایشگاه بین المللی تهران

 

مشاهده کاتالوگ ها : برای مشاهده نمونه کاتالوگ های تولید شده مشتریان می توانید به نمایشگاه کاتالوگ دیجیتال داچه مراجعه کنید

 

راه های ارسال کاتالوگ دیجیتال به مشتریان هدف :

  • ارسال لینک کاتالوگ از طریق پیام رسان ها  و شبکه های مجازی 
  • اسکن کاتالوگ دیجیتال از طریق QR Code قرار گرفته در نمایشگاه بین المللی توسط مشتری
  • قرار دادن لینک کاتالوگ در وبلاگ، ایمیل ، وب سایت و …
  • طراحی و اجرای کارت ویزیت دیجیتال برای ارسال کاتالوگ دیجیتال
  • استفاده از منشی خودکار پیامکی
  • و …

 

مشاهده لیست قیمت کاتالوگ دیجیتال : برای مشاهده لیست قیمت انواع کاتالوگ به صفحه لیست قیمت ها مراجعه فرمایید.

 

 

نمایشگاه بین المللی جمهوری اسلامی ایران یکی از پر اهمیت ترین شرکتهای اقتصادی و تجاری ایران است.

این شرکت دارای فضا ، امکانات نمایشگاهی ویژه و افراد متخصص است . این تسهیلات باعث شده زمینه ای مناسب برای برپایی نمایشگاه های تخصصی و بین المللی در راستای  تولیدکنندگان، بازرگانان داخلی و خارجی مهیا شود. تا علاوه بر نمایش توانمندیها و عرضه ی آنها و همچنین مبادلات تجاری و سرمایه گذاری های بین المللی خود را در محل دائمی برگزاری  نمایشگاههای بین المللی توسعه دهد.

 

"کاتالوگ

 

تاریخچه نمایشگاه بین المللی جمهوری اسلامی ایران

نمایشگاه بین المللی ایران در سال 1338 تاسیس گردید.در سال 1346 پس از اختصاص اراضی  نمایشگاه در مکان فعلی  فعالیت ساخت و ساز آغاز شد . اولین نمایشگاه بین المللی به نام نمایشگاه آسیایی در مدت زمان ۲۱ روز و با حضور ۳۳ کشور در سال ۱۳۴۸ برگزار گردید.

پس از آن برگزاری نمایشگاه ها توسعه یافت و تهران به عنوان یکی از قشنگ ترین مراکز نمایشگاهی  در دنیا شناخته شد.

این شرکت در سال 1355 عضو اتحادیه نمایشگاه های بین المللی UFI و اتحادیه جهانی BIE که مسئولیت برگزاری نمایشگاه های اکسپو جهان را دارد ،شده است.

 

شرکتهای اقتصادی
شرکتهای اقتصادی

 

مهم ترین وظایف نمایشگاه های بین المللی

این شرکت، نمایشگاههای تخصصی و بین المللی بازرگانی را در داخل و خارج از ایران را برگزار میکند .با اتحادیه های نمایشگاه های جهانی همکاری می کند. تولیدات صنعتی، معدنی، کشاورزی و خدمات بازرگانی فنی و مهندسی معرفی می کند و به نمایش میگذارد. با اشخاص حقیقی و حقوقی در کارهای مربوط به وظایف شرکت اعم از تاسیس و یا مشارکت در تاسیس نمایشگاه های دائمی و موقت بین المللی  مشارکت میکند.

 

موقعیت مکانی نمایشگاه

محل دائمی نمایشگاه بین المللی در شمال تهران،بزرگراه چمران ، خیابان سئول.

دارای فضای سبز که محیطی دل انگیز  برای بازدیدکنندگان ،مسجدی (حضرت ابراهیم) با معماری خاص و راه های دسترسی به محوطه نمایشگاه می باشد .

 

فروش دیجیتال
فروش دیجیتال

 

تبلیغات محیطی

یکی از قدیمی ترین روش های تبلیغات، تبلیغات محیطی است . این روش وسیله ارتباطی برای انتقال پیام به هزاران نفر است .این نوع تبلیغات برای عموم افراد جامعه است و تاثیر زیادی برای زندگی افراد دارد . خلاقیت و ایده های جدید خیلی خیلی مهم است. تبلیغات محیطی طوری باید طراحی شوند که ملکه ذهن مشتری شوند. تبلیغاتی که در بیرون از محیط خانه و زندگی انجام میشود را، تبلیغات محیطی مینامند.

لمپوست بنر،تلویزیون های بزرگ شهری،تبلیغات بر روی بدنه اتوبوس ها،دیواری نویسی و نقاشی های روی  دیوار  مدلهایی از این تبلیغات هستند. تبلیغات محیطی در نمایشگاه ها تاثیر زیادی دارند .

 

فروشگاه دیجیتال
فروشگاه دیجیتال

 

کاتالوگ دیجیتال (اسمارت کاتالوگ)

کاتالوگ دیجیتال یکی دیگر از موثر ترین روش تبلیغاتی در محیط نمایشگاه بین المللی است .

کاربرانی همچون شرکت های تجاری ،تبلیغاتی و خدماتی میتوانند محصولات و خدمات خود را در قالب کاتالوگ دیجیتال ارائه کنند. کاتالوگ دیجیتال نسبت به نسخه ی سنتی و چاپی خود مزایای زیادی دارد.

همچنین این کاتالوگ ها قابلیت های بسیار مفیدی دارند که در تمامی اصناف قابل استفاده است .

از ویژگی های این کاتالوگ میتوان به کاهش هزینه های کسب و کار ,تنوع دسترسی،افزایش فروش و… اشاره کرد.

ویژگی های کاتالوگ دیجیتال داچه

تیم متخصص داچه برای کمک  به کسب و کار شما راهکار های زیر را در نظر گرفته است.

1-کاهش هزینه تجارت: هزینه های مربوط به چاپ و نیروی انسانی جهت توزیع کاتالوگ های سنتی کاهش میابد.

2-تنوع دسترسی و ارسال : میتوانند از طریق سامانه الکترونیک ،پیام رسان ها ،وبسایت ها و همچنین   از طریق Qr Code دسترسی پیدا کنند.

ا3-افزایش فروش: اطلاعات خدمات و محصولات با دقیق ترین شیوه به مشتریان انتقال میابد. همچنین می توان از ابزار هایی مانند ویدیو ،پادکست ،متن ،انیمیشن و.. برای ارائه استفاده کرد.

4-امکان ویرایش و بروزرسانی : برخلاف نسخه چاپی ،کاتالوگ دیجیتال به صورت لحظه ای و بدون صرف هزینه مجدد برای چاپ ویرایش میشود.

5-تحت وب بودن:نیاز به نصب اپلیکیشن خاصی ندارد و به دلیل تحت وب بودن به راحتی برای مشتریان قابل استفاده است.

6-ابزاری موثر برای  جذب مشتریان: با استفاده از امکانات مالتی مدیا همچون موشن گرافی،پادکست،ویدیو،موسیقی و… می توان تاثیر زیادی بر معرفی محصولات و خدمات گذاشت.

7-سرعت بالا در دسترسی:با توجه به وجود راه های ارتباطی فراوان در کمترین زمان میتوان به کاتالوگ دیجیتال دسترسی پیدا کرد.

8-امکان اتصال به موتور جستجو : یکی دیگر از قابلیت های کاتالوگ دیجیتال که باعث افزایش آمار بازدید سایت می شود امکان اتصال به موتورهای جستجو میباشد.

9-امکان جستجو:  امکان جستجوی عنوان های درخواستی در کاتالوگ برای تولید کنندگان ومصرف کنندگان  وجود دارد.

10-پشتیبانی: یکی دیگر از ویژگی های این کاتالوگ امکان پشتیبانی رایگان محصولات است ، که توسط آن میتوان توضیحات تکمیلی مورد نیاز مشتریان را ارائه داد.

امکان اتصال به CRM،فهرست هوشمند و ایجاد کاتالوگ مارکتینگ از دیگر قابلیت های این کاتالوگ های دیجیتال میباشد.

نمایشگاه کاتالوگ دیجیتال داچه

کاتالوگ دیجیتال داچه در نظر دارد که برای بهبود کسب و کار شما از کاتالوگ مارکتینگ که جزء ۴ راه برتر تبلیغات در جهان شناخته شده است، استفاده کند.

نمایشگاه کاتالوگ دیجیتال داچه بستری را برای برای شما فراهم کرده که، نمونه  کاتالوگ های مشتریان دیگر را مشاهده کنید . مشتریان داچه می توانند به آسانی لینک  کاتالوگ خود را در نمایشگاه داچه در دسترس مشتریان قرار دهند و برای استفاده از محیط نمایشگاه هیچ مبلغی را پرداخت نمیکنند.

نظر شما درمورد این مطلب چیست؟

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نمایشگاه آنلاین داچه با هدف ایجاد فضای برای نمایش کاتالوگ های گوناگون شروع بکار کرده است همچنین با استفاده از کاتالوگ دیجیتال می توانید با کاتالوگ های کاغذی خداحافظی کنید. ازقابلیت های این نوع کاتالوگ ها می توان به اشتراک سریع و انتشار نامحدود کاتالوگ اشاره کرد...