همه چیز درباره پرزنت آنلاین

Picture of درخواست مشاوره

درخواست مشاوره

مشاوره رایگان با متخصصین داچه

Picture of خرید اقساطی

خرید اقساطی

کاتالوگ کاملا قسطی

Picture of تماس تلفنی مستقیم

تماس تلفنی مستقیم

تماس مستقیم و فوری

Picture of گفتگوی آنلاین

گفتگوی آنلاین

مشاوره رایگان با متخصصین داچه

همه چیز درباره پرزنت آنلاین را در این مقاله وجود دارد

یک پرزنت خول لازمه تبدیل شدن به یک فروشنده حرفه‌ای و موفق است. برای این کار هم لازم است تا روی نحوه پرزنت محصول به‌طور کامل مسلط شوید و برای آن برنامه داشته باشید. همه چیز درباره پرزنت آنلاین اینجاست

اگر می‌خواهید به یک فروشنده حرفه‌ای و موفق تبدیل شوید، باید پرزنت محصول بسیار قوی داشته باشید. برای این کار هم لازم است تا روی نحوه پرزنت محصول به‌طور کامل مسلط شوید و برای آن برنامه داشته باشید.

اما فرایند آماده‌سازی پرزنت، استرس‌زا است و ممکن است برخی نکات را فراموش کنید. 

پرزنت محصول چیست؟

پرزنت کردن محصول نوعی گفتگوست که در آن با یک استراتژی برنامه‌ریزی شده و معرفی کامل ویژگی محصولات سعی در ترغیب مشتری برای خرید داریم.

 در اصطلاحات فروش، پرزنت محصول یا sales presentation به مرحله‌ای از فروش گفته می‌شود که در آن فروشنده با یک استراتژی قدرتمند و در قالب یک ارائه به معرفی محصول پرداخته و سعی می‌کند مشتری را به خرید ترغیب کند.

به طور کلی یک معرفی محصول مؤثر، داستانی متقاعده کننده دارد، ارزش پیشنهادی محصول را به دقت مشخص می‌کند و کاملا مطابق با نیازها و خواسته‌های ذهنی مشتری شما است. پرزنت محصول باید با دعوت مشتری به انجام کاری مشخص به پایان برسد و وجه تمایز محصول شما را به خوبی در ذهن فرصت‌های فروش ماندگار کند.

پرزنت آنلاین چیست؟

نوعی از پرزنت است که با استفاده از ابزار های دیجیتالی انجام میشود. 

 این نوع پرزنت در حال تبدیل شدن به یک روش مفید برای شرکت ها برای معرفی یا ارائه محصولات خود است. این نوع ارائه آنلاین امکانات زیادی برای شرکت ها ایجاد میکند.

 به دلیل اینکه لازم به جابه جایی نیست و شما مسافت زیادی را برای پرزنت لازم نیست طی کنید در زمان صرفه جویی میکنید. و همچنین شما تعداد افراد بیشتری را میتوانید پرزنت کنید.و به کار شما سرعت میبخشد.

در پرزنت آنلاین شما نیاز به ابزاری قدرتمند دارید تا خودتان و محصولات و خدماتتان را به درستی معرفی کنید.

 

کاتالوگ دیجیتال بهترین ابزار برای پرزنت آنلاین شما است. زیرا امکان استفاده از تمامی رسانه ها مانند عکس و ویدیوو .. را به شما میدهد.

مخاطب شما با کاتالوگ دیجیتال به طور کامل و صریح با شما آشنا میشود.و به راحتی میتواند با شما ارتباط برقرار کند.

در این پرزنت مشتری نیازی ندارد برای اطلاعات تکمیلی وارد سایت شما شود .و تمام اطلاعات لازم را مستقیما از کاتالوگ دیجیتال دریافت میکند که این قابلیت کمک شایانی به شما میکند زیرا زمان در پرزنت مهم ترین نقش را ایفا میکند.

 

آیا تاکنون برای شما اتفاق افتاده که در هنگام خرید و بررسی کالا یا خدماتی تقریبا ناشناخته هیچ علاقه و رغبتی به خرید آن نداشته باشید؟ اما  فروشنده با کلامی زیبا و جذاب طوری تمامی ویژگی و مزایای محصول و خدمات را به شما نشان دهد که مجذوب آن شوید و محصول را بخرید ؟ البته امکان دارد برعکس این موضوع هم اتفاق بیفتد . مثلا شما برای خرید محصولی مصمم هستید اما بعد از اینکه فروشنده توضیحاتی درباره ی آن میدهد از خرید منصرف گردید. ما به شما می گوییم که چگونه یک پرزنت عالی داشته باشیم ؟

این دو فروشنده به دلیل تفاوت در توانایی و مهارت کاملا دو موقعیت مختلف را ایجاد کردند. فروشنده اول توانسته فروشی که احتمال 20 درصد داشت را به پول تبدیل کند ولی دومی  شانس بالای خود را از دست بدهد.

پرزنت چیست؟
پرزنت چیست؟

پرزنت چیست؟

 به یک نوع گفتگو که در آن با برنامه ایی منظم و مشخص ویژگی های یک  محصول یا خدمتی را کاملا دقیق معرفی کنید و هدف خود را ترغیب مشتری جهت خرید قرار دهید را، پرزنت می گویند.

یا به عبارت دیگر میتوان گفت پرزنت، معرفی و ارائه ویژگی و مزایا محصولات یا خدمات مرتبط با یک کسب و کار به صورت عالی است که به وسیله تکنیک های خاص و روش های ویژه ای انجام می گردد. 

 به دست آوردن موفقیت در پرزنت به مهارت و اطلاعات شخص پرزنتر برمیگردد.

برای داشتن یک پرزنت خوب و عالی باید با نگاه کلی و جذاب شروع به ارائه کنید و در آخر به جزئیات بپردازید . هر چقدر بتوانید ویژگی محصولات و خدمات خود را،به بهترین شکل به مخاطب انتقال دهید احتمال بیشتری در موفقیت پرزنت دارید.

مسئولیت های یک پرزنتر چیست؟
مسئولیت های یک پرزنتر چیست؟

پرزنتر و مسئولیت او:

پرزنتر  شخصی  است که بتواند با استفاده از توانایی ، تکنیک و فن بیان خود ویژگی محصولات را به خوبی به مشتری ارائه کند و میزان فروش را افزایش دهد. همچنین پاسخگوی سوالات مشتریان باشد و بتواند ابهامات آنهار را نسب به خدمات و محصولات برطرف کند.

یک پرزنتر خوب مسئول است که با توجه به پیشرفت تکنولوژی تکنیک ها و توانایی های خود را بروزرسانی کند. از دیگر ویژگی های یک پرزنتر میتوان به صبور بودن پشتکار فراوان داشتن هم اشاره کرد .

 

نکات دقیق و کلیدی یک پرزنت موفق و عالی:

1-اصلی ترین تکنیک و نکته ی پرزنت کردن استفاده از فن بیان است. بدیهی است فردی که دارای فن بیان قوی است، میتواند به صورت جذاب محصولات را معرفی کند و مشتریان را  مجذوب کند.شخصی که فن بیان قوی داشته باشد میتواند به راحتی حس اعتماد بین خود و مشتری ایجاد کند ،در نتیجه  طرف مقابل حس خوبی پیدا کرده و به همین منوال تاثیر گذاری عالی خواهد.

2-افراد درونگرا و خجالتی نمی توانند در این کار موقعیت دلخواهی را به دست آورند. پرزنتر باید از تعارفات و خجالت دوری کند.با توجه به جایگاه و سن طرف مقابل کمی شوخ طبعی هم می تواند تاثیر بسزایی در پرزنت کردن بگذارد.

3-از دیگر تکنیک های یک پرزنت خوب میتوان به شنوا بودن هم اشاره کرد .منظور از شنوا بودن یعنی نباید متکلم وحده بود.همچنین باید زمانی را برای صحبت کردن فرد مقابل اختصاص داد، تا بتواند سوالات و ابهامات خود را بیان کند.اگرچه با پاسخ دادن به سوالات ، ابهاماتی که در ذهن او بود برطرف شد یعنی به تکمیل شدن فروش که هدف اصلی پرزنت می باشد ،نزدیک شدید.

4- با انگیزه دادن به مشتری می توانید او را به خرید ترغیب کنید. برای مثال مواردی چون منحصر به فرد بودن ،جاه طلبی،رفاه،درجا نزدن در موقعیت فعلی و ترس چیزهایی هستند که یک پرزنتر می تواند از آن استفاده کند تا یک به فروش دست یابد.

5-پرزنتر ها و بازاریابان باید نگاه هوشمندانه داشته باشند و  از تکنولوژی های گوناگونی بهره ببرند.با توجه به پاندمی ویروس کرونا شرایط نویی برای همه به وجود آمد.خیلی از افراد از ملاقات های حضوری دوری کردند و پرزنتر هایی که به علم تکنولوژی مسلط بودن توانستند این بحران را بگذرانند. منظور این است که با به کارگیری شبکه های اجتماعی، ایمیل و …برای  پرزنت کردن مسیر جدیدی برای بازاریابان به وجود آمد.

یکی دیگر از ابزارهایی که برای معرفی کامل محصولات و خدمات در این شرایط می توان از آن استفاده کرد کاتالوگ دیجیتال است. کاتالوگ دیجیتال مزایا و قابلیت هایی دارد که کاملا می تواند کمبودها و ضعف هایی که در این شرایط به وجود آمده است را جبران کند.

کاتالوگ دیجیتال چه کمکی به پرزنترهای عالی شما می کند؟ :

پرزنتر ها نمیتوانند به خاطر ضیق وقت و توانایی محدود در بیان همه ی ویژگی های محصولات کاملا یک محصول یا خدمتی را معرفی کنند. اما یکی از مزایای که این کاتالوگ ها دارند این است که هیچ  محدودیتی ندارند.یعنی شما میتوانید محصول خود را با تمام امکانات و ویژگی هایی که دارد به مشتری معرفی کنید .

 کاتالوگ دیجیتال  علاوه بر جامع و کامل بودن امکان بروز رسانی هم دارد. یعنی اگر در  محصول تغییراتی به وجود آید یا خدماتی افزون بر خدمات قبلی، در کسب و کارتان اضافه شود، میتوانید به راحتی کاتالوگ را آپدیت کنید.

 

پرزنت عالی چیست؟
پرزنت عالی چیست؟

از دیگر مزایای این کاتالوگ ها میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نیاز به نصب برنامه ایی ندارد.
  • قیمت کاتالوگ دیجیتال
  • ریسپانسیو یا تحت وب بودن.
  • به راحتی بروزرسانی میشود.
  • به صورت آنلاین و آفلاین میتوان از آن استفاده کرد.
  • امکان تماس آسان و اتصال به اینستاگرام
  • به صورت مستقیم میتوانید فرایند فروش داشته باشید.
  • دارای فهرست هوشمند و موتور جستجو.
  •  در کاتالوگ دیجیتال از مواردی چون پادکست،موشن گرافی ،ویدیوهای مرتبط با کسب و کار,تصاویر سه بعدی و موشن گرافی استفاده می شود.

گروه کاتالوگ دیجیتال داچه به صورت تخصصی در این حیطه فعالیت میکند .تیم متخصص داچه این تضمین را به شما میدهد که با استفاده کاتالوگ های دیجیتال به راحتی می توانید  یک پرزنت عالی را تجربه کنید.همچنین با توجه به مزایای کاتالوگ دیجیتال ، برای مشتریان عزیزتان می توانید احساسات خوبی را در رابطه با محصولاتتان رقم بزنید . به طوری که به راحتی اعتمادشان را به دست آورید  و یک فروش موفق را محقق کنید.

مقالات مرتبط

مقالات دیگر در زمینه کاتالوگ دیجیتال

خانه کاتالوگ دیجیتال داچه طراح کاتالوگ هوشمند دیجیتال در ایران
نقش کاتالوگ دیجیتال در دنیای دیجیتال مارکتینگ
کاتالوگ آنلاین

"*" indicates required fields

در صورت تمایل توضیحات بیشتر را در اینجا وارد کنید